Tango 150 |
Autor |
Wiadomość |
allure09
streszczacz esbekowy

Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 153 Skąd: Południowo Północna Polska
|
Wysłany: Czw 25 Lut, 2016 17:22 Tango 150
|
|
|
Zestaw Tango 150 to trójdrożna konstrukcja wdrożona do produkcji na przełomie XX i XXI wieku. Zastosowane w niej przetworniki to :
- GDN 13/50/1
- GDN 13/40/3
- GDWK (GTC) 11/100
Są to dość duże i ciężkie monitory/kolumny podstawkowe budowy typu band-pass . Zestawy cenione są za bardzo zrównoważone brzmienie, ładne i czyste wysokie tony, świetną średnicę oraz miękki i dość nisko schodzący bas. Zastosowano tu rewelacyjny flagowy przetwornik GDN 13/40/3 (podwójny magnes) chwalony za doskonałe i naturalne przenoszenie średnich tonów. W wersji eksportowej był on wyposażony w stożkową kopułkę. Wewnątrz obudowy znajduje się GDN 13/50/1 pracujący w dwóch komorach o różnej pojemności i różnym strojeniu . Każda z komór posiada własny port Bass Reflex. Za wysokie tony odpowiedzialny jest kopułkowy GDWK 11/100 ( w wersji eksportowej oznaczony jako GTC 11/100). Za brzmienie zestawów odpowiada zwrotnica o zboczach 12/12/12dB/okt, Skrzynia poskładana z płyty typu "wiór" konstrukcja pasmowo - przepustowa podwójnie wentylowana.
Zestawy idealnie nadają się do niedużego salonu bądź pokoju o powierzchni do 18m2.
Uważane za jeden z najlepszych produktów w historii firmy Tonsil. Dziś konstrukcja bardzo rzadko spotykana na rynku wtórnym. |
_________________ Co masz zrobić jutro, zrób dziś a jutro zrób to jeszcze raz
 |
|
|
|
 |
zodiak86
Wiek: 56 Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 6 Skąd: oĹźarĂłw mazowiecki
|
Wysłany: Nie 10 Sty, 2021 18:38
|
|
|
Miałem kiedyś te kolumny na celowniku , wybrałem wtedy jednak Radmor - LS 10 , których używam do dziś - 21 lat. Czasem zastanawiam się jednak czy wybór był słuszny ? |
|
|
|
 |
hurricanes


Pomógł: 239 razy Dołączył: 23 Cze 2010 Posty: 3380 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: Nie 10 Sty, 2021 21:02
|
|
|
LSy są słabsze od tango, zdecydowanie. ... słuchałem.... |
_________________ Człowiek jest wart tyle ile jego słowo.
 |
|
|
|
 |
|