Strona Główna Unitra-Fan
Forum fanów zjednoczenia UNITRA

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Altus "340" DIY
Autor Wiadomość
Macfly 
FSO car user/Tonsil User

Wiek: 25
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 22
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: Nie 29 Lis, 2020 15:06   Altus "340" DIY

Witam. Chciałem Wam się pochwalić moim projektem, który w sumie stał w zawieszeniu od 10 lat. Projekt jest w toku, więc będę dorzucał zdjęcia na bieżąco.
Kiedy miałem 14 lat zaczęły mnie jarać polskie samochody, jak i audio Unitry/Tonsila. Do tego stopnia, że dwa polskie bolidy obecnie posiadam, ale mniejsza z tym. Jeden z moich szkolnych znajomych przez pewien czas skupował z Allegro uszkodzone kolumny Tonsila, regenerował je i puszczał w świat. Pewnego dnia, gdy byłem u niego, zobaczyłem i usłyszałem Altusy 75, które zostawił po naprawie dla siebie. Urzekł mnie ich wygląd, z tymi aluminiowymi pierścieniami, oraz dźwięk tych kolumn. Słucham muzyki z lat 80/90 wczesnych 2000, i brzmienie altusów jak najbardziej do nich pasuje. Jak to dzieciak, od razu zapragnąłem takie kolumny, tylko w mocniejszej wersji 300. Wszedłem na allegro i wtedy życie mnie zweryfikowało: jako 14 letni dzieciak nie mogłem sobie pozwolić niestety na taki wydatek, nawet dorabiając po fuchach nie było opcji, żeby odłożyć na takie kolumienki. Na moje 15 urodziny mój Tata zrobił mi prezent, i w zaprzyjaźnionej stolarni zamówił mi według wymiarów skrzynki do Altusów 300. Byłem wniebowzięty. Posiadałem w domu zmęczone już życiem Mildtony 200. Plan miałem na początku dość głupi, patrząc z perspektywy czasu. Przerzucić wszystko z Mildtonów, razem z zwrotnicami w budy "Altusów", i ot będą altusy. Pierścienie sobie dokupię kiedyś. Życie jednak zweryfikowało: rozkręciłem Mildtony w międzyczasie, niestety popaliłem głośniki i rozkręcone poleciały na strych w pudłach. Obecnie mam 25 lat, trochę więcej siana w głowie, stałą pracę z dochodami, to stwierdziłem, że w końcu dokończę ten projekt.

Tak więc w skrócie plan na Altusy jest, aby zbudować kolumny wyglądem przypominające altusy 300, minimalnie je poprawiając tak, że zestaw głośnikowo/elektroniczny się ma prezentować tak:

Tonsil GDWT 9 8 ohm wersja CATH (Podobno eskportówka )

GDM 18/80



GDN 30/120 kameleonzielony z Zeusów



Zwrotnica Altus 300



Dlaczego 30/120? Przeglądałem internet, i wiele osób sobie chwali taką przeróbkę w Altusach, bass jest troszkę bardziej wyrazisty, a poza tym już jeden głośnik zakupiłem kilka lat temu, i tylko leżał w pudle nawet nie otwarty .

Obudowy względem oryginału troszkę się różnią wykonaniem. Są one zrobione z dwóch warstw. Pierwsza, wewnętrzna, warstwa jest zrobiona z surowych płyt HDF przy zachowaniu oryginalnych wymiarów skrzyń Altusów 300, na to z zewnątrz zabudowana jest 2 warstwa z płyt MDF. Obie płyty MDF I HDF mają grubość 2 cm, przez co kolumna będzie cięższa, ale też stabilniejsza. Budowa 2 warstwowej skrzyni wzięła się z tego, że klasyczne wiórówki Tonsila rozklejają się na rogach, a tak zrobiona konstrukcja spina całość, przez co będzie bardziej wytrzymała.

Poniżej wrzucam zdjęcia skrzynki. Druga i tak jest taka sama, to nie chciało mi się robić 2 raz tych samych zdjęć. Tylne ścianki są . Będą demontowalne żeby był dobry dostęp serwisowy . Mój tata który zna się dość dobrze na stolarce ma w głowie patent by tylną ściankę dało się demontować a przy tym była szczelna i nie wpadała w rezonans . Jak wyjdzie czas pokaże jak nie zda egzaminu to ją wkleimy .







Zakupione fabrycznie nowe zwrotnice od Altusów 300 . Powiem tak we wrześni musiał to lutować jakiś praktykant bo ja nawet mimo że nie jestem z wykształcenia elektronikiem to bym lepiej to zalutował . Nie dość że luty wyglądają na zimne to jeszcze końcówki cewek są nie oskórowane więc nie ma to prawa działać bo nie ma przejścia na tych punktach . Zwrotnica całą jest do rozlutowania cewki jak i wszystkie punkty do przelutowania a przelotki do kabli głośnikowych do lekkiego rozwiercenia i zastosowania grubszych przewodów .



Obudowy siadły na stalowych chromowanych nóżkach firmy PYLON wkręcanych na gwint M6 z filcowymi podklejkami . Od dołu zastosowałem podobną wbijaną nakrętkę jak była stosowana w frontach kolumn Unitry do przykręcenia głośników pod pierścieniami ozdobnymi .




Teraz mam kilka pytań do was. Czy posiada ktoś altusy 300 u siebie i był by mi w stanie zweryfikować te wymiary pod otwory na głośniki ? znalazłem w internecie temat i nie wiem czy jest do dobrze zmierzone a nie chcę na pałę wycinać otworów bo to już nie będzie odwrotu



2 pytanie czym wygłuszyć obudowy ? Rozbierając Mildtony 200 był filc a przeglądając tematy z starszymi Altusami byłą wata szklana w workach foliowych . Co użyć Filc , Piankę czy jednak tą watę? Jakiej grubości zastosować materiał i czy wygłuszać wszystkie ścianki razem z frontem ?

I jakie Bass Reflexy w końcu posiadają Altusy 300 bo ja już zgłupiałem i spotkałem się z 3 rozmiarami ich w internecie .
 
 
hurricanes 



Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 3376
Skąd: Wlkp
Wysłany: Nie 29 Lis, 2020 16:59   

Rozmiar pod otwór kameleona:
https://allegro.pl/oferta/glosnik-niskotonowy-tonsil-gdn-30-60-1-altus-140-6865653757
pod 18kę:
https://allegro.pl/oferta/tonsil-gdm-18-80-glosnik-sredn-altus-120-140-300-6234847613
pod gdwt:
https://allegro.pl/oferta/tonsil-gdwt-9-100-8ohm-altus-9-80-5f-orginal-gw36m-6225551122

beery weź od producenta:
https://www.skleptonsil.p...-300,id223.html

wytłumienie, daj owatę, najtaniej i w miarę dobrze, nie daje się za wiele do obudowy br.

Co do lutów oryg zwrotki z tonsila, to brak mi słów.
_________________
Człowiek jest wart tyle ile jego słowo.
 
 
damian3416 
Naprawiator


Wiek: 27
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 2206
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: Nie 29 Lis, 2020 17:06   

Jak już pisałem gdzieś, w nowych kolumnach potrafią się poobrywać przewody przy samej zwrotnicy, nie trzymają się tej szajsowatej płytki.
Płytka zwroty wygląda na totalny tani import.
_________________
Na cóż komu liniowe brzmienie, kiedy wieje nudą.
 
 
 
Macfly 
FSO car user/Tonsil User

Wiek: 25
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 22
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: Nie 29 Lis, 2020 19:39   

Na tych zwrotnicach które kupiłem to nawet wystają niedolutowane żyłki . Pracuję przy produkcji półproduktów (Trarafa i transformatory i inne ) do układów solarnych oraz maszyn które tą energię akumulują (ogólnie długi temat mniejsza o to ) w każdym razie gdybym sam takie luty zrobił na płytkach to by mnie z roboty wywalili a dział kontroli przez pół roku miał bekę ...

Doszły mi pierścienie do kolumieniek :)



Zamówiłem sobie reprodukcje naklejanego loga Altus na fronty oraz terminale na przewody wychodzące ze wzmacniacza na nakrętki . Nie dość że ciężej żeby wyskoczył przewód przy porządkach jak się będzie odkurzało to jeszcze grubszy przewód będę mógł zastosować ze wzmacniacza . Miałem oryginalne terminalne z tych rozebranych Mildtonów 200 ale właśnie nie chciałem przewodów zamontowanych na zatrzaski .






hurricanes napisał/a:
wytłumienie, daj owatę


Kolego tylko mam pytanie jakiej grubości wybrać tą Owatę ? Widzę że dość dużo tego jest na allegro i nie wiem na jaką się zdecydować jaka będzie optymalna mniej 20 mm grubości tego wystarczy ? Już kiedyś właśnie widziałem jak chłopek budował sobie DIY Altusy 350 i widziałem taki właśnie materiał ale nie było powiedziane co to i się zastanawiałem właśnie

Tutaj ten filmik który znalazłem z tymi altusami zamieszczę ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=QS3xbWJ1l1Y
 
 
hurricanes 



Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 3376
Skąd: Wlkp
Wysłany: Nie 29 Lis, 2020 20:04   

No 200-kę owatę możesz dać, najwyżej później 2 raz obłożysz.
Kontrolą jakości w firmie zajmuje się właściciel więc co się dziwisz.

Za grubych kabli nie ma co dawać, nie wiem jakie masz odcinki między wzmacniaczem a kolumnami, ale 2,5 mm kw. to max, od biedy 4 ka to wydaje mi się przegięcie, można też sobie zrobić splotkę, kilka cienkich żył splatasz w warkocz dobierany i dajesz w oplot. Ja tak mam i jest ok.
_________________
Człowiek jest wart tyle ile jego słowo.
 
 
Macfly 
FSO car user/Tonsil User

Wiek: 25
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 22
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: Śro 16 Gru, 2020 13:17   

Przyleciały z Tonsila w końcu BRy nie wiem co kurier DPD odwalił bo szły ponad 2 tygodnie i do tego jeszcze przyjechał z nimi o 21 .




Doszły też reprodukcje emblematów nie wyglądają źle





W między czasie gdy czekam aż mój Tata znajdzie chwilę żeby wyciąć mi otwory pod głośniki zacząłem w programie graficznym robić sobie "naklejkę znamionową" Tak wiem 4 za gruba a 0 za cienkie to się poprawi tak samo jak i strojenie z "pupy" póki co to szybki szkic który zrobiłem w nocy po pracy w nie całe 15 minut myślę że jak spędzę trochę więcej przy tym czasu to będzie w miarę wyglądać ;-)



Za naprawę fabrycznie skopanych zwrotnic jeszcze się nie zabrałem myślę że w święta będę się z tym bawił tak samo jak i próbą regeneracji GDNów do Altusów 110 .
 
 
damian3416 
Naprawiator


Wiek: 27
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 2206
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: Śro 16 Gru, 2020 15:14   

Ci powiem z doświadczenia ze to nie wina kurierów :)))
_________________
Na cóż komu liniowe brzmienie, kiedy wieje nudą.
 
 
 
hurricanes 



Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 3376
Skąd: Wlkp
Wysłany: Śro 16 Gru, 2020 18:48   

Macfly napisał/a:

Doszły też reprodukcje emblematów nie wyglądają źle

Obrazek
.
Jaki koszt takich suwenirów? Potrafio jeszcze co innego wyrzeźbić?
_________________
Człowiek jest wart tyle ile jego słowo.
 
 
Macfly 
FSO car user/Tonsil User

Wiek: 25
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 22
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: Czw 17 Gru, 2020 02:27   

Co do błyskotek troszkę drogawo .Altusowy Emblemat 28 zł szt. Tonsil 24 zł sztuka oczywiście trzeba doliczyć koszty wysyłki .

Ja brałem od tego gostka z Alledrogo trochę różnych emblematów ma więc może inne by dorobił jak by się napisało do niego albo zadzwoniło ale czy na pewno pojęcia nie mam.

https://allegro.pl/uzytkownik/SanczoPansa?string=logo&bmatch=dict20120-m-ctx-com-1-2-1203
_________________
"Jest wygodny i bezpieczny , przyjaciel twój serdeczny z nim wygrywasz wciąż . Atuuu"

Prócz Unitry wariat z stajni FSO i FSM w zbiorach posiadam

1980 Polski Fiat 125p
1997 FSO ATU Orciari 1.8 GLI 16V
1997 Fiat 126 ELX 1.2 8v 75
 
 
hurricanes 



Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 3376
Skąd: Wlkp
Wysłany: Czw 17 Gru, 2020 08:51   

Coś tam dieła widać:
https://allegro.pl/oferta/logo-bolero-200-82-x-24-mm-2-sztuki-para-9957033712
_________________
Człowiek jest wart tyle ile jego słowo.
 
 
damian3416 
Naprawiator


Wiek: 27
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 2206
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: Czw 17 Gru, 2020 15:33   

Ładnie wykonane, ale coś takiego jest nielegalne panowie.
_________________
Na cóż komu liniowe brzmienie, kiedy wieje nudą.
 
 
 
hurricanes 



Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 3376
Skąd: Wlkp
Wysłany: Czw 17 Gru, 2020 15:42   

legalność opiera się na bezkarności, taka dzika kraina między dwoma rzekami w środku Eu.
_________________
Człowiek jest wart tyle ile jego słowo.
 
 
damian3416 
Naprawiator


Wiek: 27
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 2206
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: Czw 17 Gru, 2020 15:46   

Kiedyś chciałem żeby mi wykonali dywaniki do samochodu na wzór oryginalnych które mi się mocno zużyły, z logiem T-Sport Toyoty, i nigdzie, absolutnie nigdzie nie chcieli tego zrobić z logiem.
_________________
Na cóż komu liniowe brzmienie, kiedy wieje nudą.
 
 
 
hurricanes 



Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 3376
Skąd: Wlkp
Wysłany: Czw 17 Gru, 2020 15:48   

automotive to bardziej ślizgi temat niż stare strucle z centrum kraju.
_________________
Człowiek jest wart tyle ile jego słowo.
 
 
Macfly 
FSO car user/Tonsil User

Wiek: 25
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 22
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: Pią 18 Gru, 2020 00:09   

A tam gadacie głupoty ja bez problemu dorabiałem emblemat 1.8 GLI 16V do mojego Poldka który fabrycznie występował tylko na jednym egzemplarzu samochodu i nie było problemu z dorobieniem na wzór oryginalnej 1.4 zmieniając tylko 4 na 8 tak samo z emblematem FSO ATU który występował tylko przez kilka miesięcy na Polonezach ATU ze względu na spór sądowy pomiędzy firmą ubezpieczeniową ATU a FSO ;-) Tak jak znajomy kupił sobie czarne dywaniki szmaciane z czerwoną nicią i wyhaftowanym logo FSO i napisem Polonez Caro tak że no nie powiedział bym czy to taki problem po prostu źle szukałeś ;-) Też mam na szybie przedniej reprodukcję naklejki przeciwsłonecznej z lat 90tych Heko Team i jakoś nikt nikogo nie skarży zwłaszcza Heko które do dzisiaj prężnie działa ;-) .






Sorrki za offtop ;-)
_________________
"Jest wygodny i bezpieczny , przyjaciel twój serdeczny z nim wygrywasz wciąż . Atuuu"

Prócz Unitry wariat z stajni FSO i FSM w zbiorach posiadam

1980 Polski Fiat 125p
1997 FSO ATU Orciari 1.8 GLI 16V
1997 Fiat 126 ELX 1.2 8v 75
 
 
damian3416 
Naprawiator


Wiek: 27
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 2206
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: Pią 18 Gru, 2020 00:52   

Nie gadamy żadnych głupot, po prostu jeden się przejmuje tym, a drugi ma to w dupie, i robi, tyle.
_________________
Na cóż komu liniowe brzmienie, kiedy wieje nudą.
 
 
 
allure09 
streszczacz esbekowy


Wiek: 30
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 153
Skąd: Południowo Północna Polska
Wysłany: Pią 18 Gru, 2020 12:31   

No ładnego masz tego Poldka :)

To jest pakiet Orciari tak?

Fotele Inter Groclin?

1.8 to silnik z Rovera 75?
_________________
Co masz zrobić jutro, zrób dziś a jutro zrób to jeszcze raz
 
 
Macfly 
FSO car user/Tonsil User

Wiek: 25
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 22
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: Pią 18 Gru, 2020 12:47   

1. Tak
2.Tak szare welurowe z wersji wystawowej na Holandię
3. Nie wiem z jakiego Rovera ja go wyjąłem z innego Poloneza .

Ogólnie auto na pełnym wypasie jaki można było dostać w latach 90tych za dopłata z FSO brakuje mi do pełnego wyposażenia klimatyzacji i elektrycznie wysuwanego szyberdachu który mam w garażu ale waham się czy wycinać na niego dziurę.
_________________
"Jest wygodny i bezpieczny , przyjaciel twój serdeczny z nim wygrywasz wciąż . Atuuu"

Prócz Unitry wariat z stajni FSO i FSM w zbiorach posiadam

1980 Polski Fiat 125p
1997 FSO ATU Orciari 1.8 GLI 16V
1997 Fiat 126 ELX 1.2 8v 75
 
 
allure09 
streszczacz esbekowy


Wiek: 30
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 153
Skąd: Południowo Północna Polska
Wysłany: Pią 18 Gru, 2020 14:24   

Tak to był silnik montowany w Rover 75, żwawa jednostka ;)

Jak wytniesz dziurę na szyberdach to zabezpiecz blachę, bo jak wiadomo w Polonezach nie był to mocny punkt a wycinając dziurę i pozbywając się "resztek" ocynku narażasz się na rudą :)

Ogólnie bardzo fajny Polonez, zawsze mi się podobały w pakiecie Orciari.
_________________
Co masz zrobić jutro, zrób dziś a jutro zrób to jeszcze raz
 
 
Macfly 
FSO car user/Tonsil User

Wiek: 25
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 22
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: Sob 19 Gru, 2020 00:00   

allure09 napisał/a:
wycinając dziurę i pozbywając się "resztek" ocynku.

Co ty za herezje piszesz Polonezy nie były nigdy ocynkowane a co do blacharki już w nim robiłem zobaczymy ile pożyje z oryginalnej blachy to w tym aucie tylko maska została .
_________________
"Jest wygodny i bezpieczny , przyjaciel twój serdeczny z nim wygrywasz wciąż . Atuuu"

Prócz Unitry wariat z stajni FSO i FSM w zbiorach posiadam

1980 Polski Fiat 125p
1997 FSO ATU Orciari 1.8 GLI 16V
1997 Fiat 126 ELX 1.2 8v 75
 
 
allure09 
streszczacz esbekowy


Wiek: 30
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 153
Skąd: Południowo Północna Polska
Wysłany: Sob 19 Gru, 2020 14:16   

Macfly napisał/a:
Co ty za herezje piszesz Polonezy nie były nigdy ocynkowane


Przepraszam, nie doceniłem FSO i tego, że nie dawali ocynku ;)
_________________
Co masz zrobić jutro, zrób dziś a jutro zrób to jeszcze raz
 
 
Chili 


Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 304
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 20 Gru, 2020 18:53   

damian3416 napisał/a:
Ładnie wykonane, ale coś takiego jest nielegalne panowie.


Nielegalne chyba tylko wtedy, jeśli to znak zastrzeżony. Myślę, że wcześniej nikt o tym nie myślał i napis bolero 200 nie narusza tu czyiś praw, choć mogę się mylić.

Inny przykład:
https://allegrolokalnie.pl/oferta/bolero-200-logo
_________________
....brak "złotych" myśli ;)
 
 
damian3416 
Naprawiator


Wiek: 27
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 2206
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: Nie 20 Gru, 2020 18:57   

Chili napisał/a:
Nielegalne chyba tylko wtedy, jeśli to znak zastrzeżony.

Tak, wszelakie znaki zastrzeżone i oficjalne loga, jeśli ktoś to respektuje to odmówi wykonania, jeśli ma gdzieś, to zrobi.
_________________
Na cóż komu liniowe brzmienie, kiedy wieje nudą.
 
 
 
hurricanes 



Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 3376
Skąd: Wlkp
Wysłany: Pon 21 Gru, 2020 09:22   

Chili napisał/a:


Inny przykład:
https://allegrolokalnie.pl/oferta/bolero-200-logo

Czcionka inna, dziadostwo,
ktoś to kupuje?
_________________
Człowiek jest wart tyle ile jego słowo.
 
 
d3zyy 


Wiek: 20
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 10
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: Pią 25 Gru, 2020 11:23   

O, a ja dalej szukam emblematów do B200. Ale widzę, że mając dostęp do bardzo zbliżonej do oryginału czcionki lepiej samemu wykonać projekt i zlecić wykonanie komuś kto ma dostęp.
_________________
Onkyo TX4500 MK1, Onkyo Integra A8670, Dual CS-502, Bolero 200, FX-Audio DAC-X6
 
 
Macfly 
FSO car user/Tonsil User

Wiek: 25
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 22
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: Wto 12 Sty, 2021 22:33   

Temacik odświeżam troszkę ruszyło terminale zamontowane w tylnej ściance tak samo przody powycinane i BRy założone .







Niestety też się wkopałem zamawiając GDNy 30/120. Nie sprawdziłem wcześniej 2 głośnika i okazało się że jeden jest z starej serii matowy a 2 połysk w jakimś wieś brokacie i borykam się teraz co z tym zrobić głośników raczej już nie oddam bo minęło więcej niż 2 tygodnie od zakupu . Przez głowę mi chodzi pomalowanie głośnika w czarny mat bardzo lekką warstwą lakieru ale z 2 strony szkoda mi tego matowego a dokupywać 2 w połysku nie chcę bo po prostu mi się nie podoba.

_________________
"Jest wygodny i bezpieczny , przyjaciel twój serdeczny z nim wygrywasz wciąż . Atuuu"

Prócz Unitry wariat z stajni FSO i FSM w zbiorach posiadam

1980 Polski Fiat 125p
1997 FSO ATU Orciari 1.8 GLI 16V
1997 Fiat 126 ELX 1.2 8v 75
 
 
hurricanes 



Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 3376
Skąd: Wlkp
Wysłany: Śro 13 Sty, 2021 08:10   

Nikt nie patrzył wcześniej że są różnice, pewnie obecna farba tańsza albo inny producent, dostępny.
Gdzieś mi mignęła teczuszka tego tworu, muszę sprawdzić co to za stara farba była.
_________________
Człowiek jest wart tyle ile jego słowo.
 
 
Macfly 
FSO car user/Tonsil User

Wiek: 25
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 22
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: Śro 13 Sty, 2021 13:26   

Ano nie dość że wygląda gorzej to wykonanie jest jest gorsze stary jest równy śliski po malowaniu przy końcach membran a w nowym są wertepy od wystającego brokatu który nachodzi na kawałki zawieszeń .
_________________
"Jest wygodny i bezpieczny , przyjaciel twój serdeczny z nim wygrywasz wciąż . Atuuu"

Prócz Unitry wariat z stajni FSO i FSM w zbiorach posiadam

1980 Polski Fiat 125p
1997 FSO ATU Orciari 1.8 GLI 16V
1997 Fiat 126 ELX 1.2 8v 75
 
 
damian3416 
Naprawiator


Wiek: 27
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 2206
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: Śro 13 Sty, 2021 15:05   

Jeden i drugi są nowe?
Mogłeś wziąć 30/120 na kobalcie.
_________________
Na cóż komu liniowe brzmienie, kiedy wieje nudą.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 14